wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Regulamin sklepu EmLook
Dodatkowe opcje przeglądania
Kontakt
  • Katarzyna Seweryn EmLook
    NIP: 6371993636
  • E-mail:sklep@emlook.pl
  • Telefon664975135
  • Godziny działania sklepue-mail codziennie do 18.00, w soboty 10.00 - 16.00 kontakt tel. od 15.00 do 19.00 w soboty 10.00 - 16,00

Regulamin sklepu EmLook

REGULAMIN
§ 1
Informacje ogólne
1.Sklep internetowy działający pod adresem internetowym www.emlook.pl prowadzony jest przez firmę: Katarzyna Seweryn EmLook z adresem  wykonywania działalności gospodarczej: 32-300 Olkusz, Osiek 4a - wpisaną do Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), NIP 6371993636 , REGON 382825990
2. Niniejszy regulamin skierowany jest do Konsumentów (Klientów) i określa zasady i tryb zawierania z Konsumentem Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu.
§ 2
Definicje
1. Konsument - osoba fizyczna, prawna zawierająca  ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
2. Sprzedawca - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Katarzyna Seweryn EmLook, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 6371993636, REGON 38285990;
3. Klient - każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu;
4. Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.emlook.pl;
5. Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie;
6. Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu EmLook;
7. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą;
8. Konto - konto Klienta w Sklepie, w którym są gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie;
9. Formularz rejestracji - formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie konta;
10. Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
11. Koszyk - element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także  istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów;
12. Produkt - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą;
13. Umowa sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też - stosowanie do cen produktu.
§ 3
Kontakt ze Sklepem
www.emlook.pl
Katarzyna Seweryn EmLook
Osiek 4 a
32-300 Olkusz
sklep@emlook.pl
kasiaseweryn1@vp.pl
tel. 664975135
nr rachunku bankowego  Bank PKO BP nr 90 1020 2430 0000 8002 0079 1145

- Klient może porozumieć się telefonicznie i poprzez pocztę elektroniczną ze Sprzedawcą w godzinach pracy Sklepu.
§ 4
Wymagania techniczne
Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty niezbędne są:
a. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu: Google chrome, www.firefox, Internet Explorer, Opera itp.,
b. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
c. włączona obsługa plików cookies.
§ 5
Informacje Ogólne
1. Sprzedawca w niniejszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania konta.Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizacją Zamówienia bez zakładania Konta.

3. Prezentowane w sklepie ceny towarów są cenami brutto i podane są w polskich złotych.
4. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie  usługi pocztowe, o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
5. Zamówienia są przyjmowane przez obsługę sklepu za pośrednictwem sklepu internetowego poprzez formularz zamówienia dostępny na stronie sklepu.

6. Zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
7. Warunkiem prawidłowej realizacji złożonego poprzez sklep internetowy zamówienia jest właściwe wypełnienie formularza zamówienia oraz podanie niezbędnych danych do realizacji zamówienia, w tym wysyłki zamówionego towaru.
8. Po złożeniu przez Klienta zamówienia, otrzyma on informację mailową potwierdzającą przyjęcie zamówienia.
9. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatność przelewem lub momentem dokonania zamówienia w przypadku płatności kartą lub wyborem opcji płatności przy odbiorze.
§ 6
Zakładanie Konta w sklepie i zady składania Zamówienia
1. W celu założenia Konta w Sklepie EmLook należy wypełnić Formularz rejestracji. 
2. Założenie konta w Sklepie jest darmowe.
3. Rejestracja następuje poprzez zalogowanie się na konto. Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.
4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektrycznej lub pisemnie na podane wyżej adresy.
5.Sprzedawca może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze sklepu w przypadku naruszenia przez Klienta regulaminu, a w szczególności gdy Klient poda w tracie rejestracji niedokładne albo fałszywe dane osobowe oraz gdy Klient dopuści się zachowań, które naruszą dobra osobiste osób trzecich lub, które zostaną uznane przez Sprzedawcę za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa. 
6. W celu złożenia Zamówienia należy:
    a. Zalogować się do Sklepu;
    b. Wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk "Koszyka";
    c. zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji;
  d. jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji - wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zmówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), wpisać dane do faktury, jeżeli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia;
    e. Kliknąć przycisk "Zamawiam i Płacę" oraz potwierdzić zamówienie, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail,
  f. Wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 8 pkt. 3.
§ 7
Oferowane metody dostawy oraz płatności 

3. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się na Stronach Sklepu.
4.  Każda transakcja potwierdzana jest fakturą VAT.
5. W przypadku zamówienia płatnego przelewem na konto lub kartą opłatę należy wnieść w całości w ciągu 7 dni od momentu przyjęcia przez sklep zamówienia. Po upływie tego terminu nieopłacone zamówienie zostaje anulowane.
§ 8
Wykonanie umowy sprzedaży i oferowane metody dostawy i płatności
1. Zawarcie umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.
2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zastaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
3. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
a.  płatność za pobraniem (czyli płatność gotówką bądź kartą kurierowi przy odbiorze przesyłki)
b. płatność przelewem na konto Sprzedawcy - przelew standardowy
PKO BP O/Olkusz nr rachunku 90 1020 2430 0000 8002 0079 1145
Katarzyna Seweryn EmLook
Osiek 4a, 32-300 Olkusz
(w tytule przelewu należy wpisać nr zamówienia)
c. szybki przelew za pośrednictwem firmy Przelewy24, płatność kartą płatniczą.
4. W przypadku wyboru przez Klienta:
a. płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest o dokonania płatności w terminie do7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży - w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
b. płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki - Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki,
5. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim.
6. Dostawa towaru odbywa się przesyłką kurierską lub pocztową
7. Nie ma możliwości płatności przy odbiorze osobistym. W przypadku odbioru osobistego po kontakcie ze Sprzedawcą i akceptacji takiej transakcji, płatności dokonuje się przelewem na konto Sprzedawcy bez opłaty za dostawę. Towar można odebrać po uznaniu płatności na rachunku bankowym Sprzedającego.
6. Termin realizacji wysyłki wynos od 1 do 5 dni roboczych.
7. Nie zachowanie powyższego terminu może nastąpić w przypadku winy przewoźnika, winy klienta albo trudnej do przewidzenia siły wyższej.
§ 9
Koszty i termin wysyłki
 
1. Zamówione towary są wysyłane pod adres wskazany w formularzu zamówienia. Sklep ma obowiązek poinformowania Klienta o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia lub utrudnia realizację zamówienia i dokonanie wysyłki lub może wpłynąć na jej opóźnienie.
2. Przesyłka dostarczona jest do Klienta zgodnie z terminem podanym w sklepie internetowym przy każdym produkcie (jeżeli produkt nie ma podanego terminu wysyłki czas wysyłki jest określany na maksymalnie 4 dni). Jest to orientacyjny czas wysyłki i dotyczy on zamówień z opcją płatności przy odbiorze lub płatności elektronicznych. Przy innych formach płatności, w tym płatności przelewem czy kartami kredytowymi do podanego czasu należy dodać czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu (w zależności od banku i sposobu płatności może to być 1-2 dni robocze).
3. Koszty przesyłki pokrywa nabywca towarów. Wysokość kosztów wysyłki jest uzależniona jest od zakupionego towaru, rodzaju wybranego sposobu transportu zakupionych towarów oraz wybranego sposobu płatności. Klient może się zapoznać z cennikiem kosztów dostawy na stronie koszyka sklepu - po dodaniu wybranych towarów do koszyka. Na podanej stronie sklep wyświetli dostępne formy i koszty wysyłek dla towarów znajdujących się w koszyku Klienta.
4. Przy określonej wartości dodanych do koszyka towarów sklep pokrywa koszt przesyłki zakupionych towarów. W przypadku gdy sklep pokrywa koszt wysyłki zakupionego towaru, od obsługi sklepu zależy jakim transportem towar zostanie dostarczony do Klienta. Klientowi pozostaje zawsze wybór skorzystania z innej odpłatnej formy transportu.
§  10
Prawo odstąpienia od umowy
1. Klient może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
2.  Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Klientowi lub wskazanej przez niego osoby innej niż przewoźnik.
3. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
4. Konsument /Klient może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowny. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta Oświadczenia przed upływem tego terminu.
5. Oświadczenie może być wysłane za pomocą poczty tradycyjnej poczty bądź poczty elektronicznej Sprzedawcy, Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
6. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
7. sprzedawca może wstrzyma się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
8. Klient powinien odesłać produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zastanie zachowany, jeśli Klient odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni, 
9 Zwracany przez Klienta produkt powinien zostać zapakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
10. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
§ 11
Procedura reklamacji
1. W przypadku stwierdzenia przez Klienta wady lub uszkodzenia towaru o którym nie było mowy w opisie produktu zamieszczonym na stronie sklepu, Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą drogą mailową na adres: sklep@emlook.pl w celu ustalenia sposobu dalszego postępowania.
2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych muszą zawierać niezbędne do jej rozpatrzenia dane w szczególności imię i nazwisko zamawiającego, adres, adres poczty elektronicznej  oraz uzasadnienie reklamacji.
3. Do odsyłanego z powodu reklamacji towaru należy dołączyć wydrukowany i wypełniony formularz reklamacji stanowiący załącznik nr 1 przedmiotowego regulaminu.
4. Jeżeli otrzymany przez Klienta towar posiada wady lub uszkodzenia powstałe podczas transportu, może on zostać odesłany przez Klienta na adres sklepu 
5. W przypadku reklamacji EmLook dołoży wszelkich starań, aby reklamacje zostały rozpatrzone w terminie  nie później niż 14 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji, a w przypadkach szczególnie trudnych w terminie do 30 dni roboczych. W przypadku uznania reklamacji koszt odesłania towaru (i wysłania nowego towaru) ponosi sprzedawca.
6. W przypadku uznania reklamacji sklep dokonuje wymiany uszkodzonego produktu na nowy, a gdy ten sposób załatwienia reklamacji nie jest możliwy dokonuje zwrotu zapłaconej przez Klienta kwoty. Podstawą otrzymania zwrotu pieniędzy jest odesłanie do sprzedawcy podpisanej korekty faktury sprzedaży lub paragonu.
7. W przypadku wymiany lub reklamacji zakupionego towaru Klient proszony jest o kontakt mailowy lub telefoniczny ze sprzedającym w celu ustalenia dalszego toku postępowania.

 
§  12 
Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych

1. Wraz z akceptacją regulaminu Klient wyraża zgodę, aby właściciel sklepu przetwarzał jego dane osobowe zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), niezbędne dla procesu realizacji usługi oraz celów marketingowych. Jednocześnie Nadawcy przysługuje prawo wglądu i poprawiania swoich danych osobowych.
 
§  13
Postanowienia końcowe

1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.  
2. W stosunku do konsumentów spory wynikające w związku ze stosowaniem niniejszego Regulaminu i z wykonywaniem zawartych umów, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. Nr 43, poz. 296 z późn. zm.)
3. Właściciel sklepu zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż zmiany w stosunku do konsumentów nie będą miały zastosowania do usług będących w trakcie wykonywania i będą obowiązywały po 30 dniach od poinformowania Klienta droga elektroniczną.
podstawa prawna:
- ustawa z dnia 8 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektryczną art. 10 (Dz. U. nr 144, poz. 1204 z późn. zm.)
- ustawa z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz. U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm)
- rozporządzenie nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. Parlamentu Europejskiego i Rady  w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/E (art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO).

Załącznik nr 1

Zgłoszenie reklamacyjne

sporządzone w dniu ...............
 
1. Imię i nazwisko wnoszącego reklamację: ...........................................
2. Adres: ...........................................
3. Data dokonania zakupu: ...........................................
4. Nazwa towaru: ...........................................
5. Ilość zakwestionowanego towaru: ...........................................
6. Cena brutto: ...........................................
7. Dokument sprzedaży (w załączeniu) paragon / faktura nr: ...........................................
8. Dokładny opis wad i przedmiotu reklamacji: ...........................................
9. Data i okoliczności stwierdzenia wady: ...........................................
10. Żądanie reklamującego (naprawa towaru / wymiana towaru / zwrot pełnej ceny towaru / częściowy zwrot ceny towaru): ..............................................................................................................................................

Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami reklamacji określonymi w Regulaminie sklepu, w tym w szczególności z koniecznością dołączenia do niniejszego dokumentu faktury lub paragonu wystawionego w związku ze sprzedażą ww. towarów. Towar odsyła Klient na koszt Sprzedawcy.
 
.......................................................
(czytelny podpis Klienta)


Załącznik nr 2

Formularz odstąpienia od umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

dane firmy .....
........................................................
........................................................
........................................................
email: ........................

Ja ..................................................................................................................... niniejszym informuję
o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy * / świadczenia następującej usługi /usług *:
......................................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................................
..............................................................................................  numer zamówienia ..........................................

Data zawarcia umowy to ........................................................ , data odbioru ....................................................

Imię i nazwisko ............................................  Adres .......................................................................................
Data .........................................................................................


............................................................
(czytelny podpis Klienta)

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu